2012.02.12.
10:45

Írta: Büdi

Viszkis lett a kerámia

 Ha az a kérdés, hogy miként kerül a büdös zokni az asztalra, akkor én is egy kérdéssel válaszolok. Hogyan csinálhat egy frissen szabadult elítélt számára ingyen reklámot, és rendezhet virtuális kiállítást a legnépszerűbb kereskedelmi csatorna?

Más keramikusok (igaziak) nem kapnak közel sem ekkora médiasegítséget, pályára lépnek, vagy ha be szeretnék mutatni alkotásaikat. Ők nem tanfolyamon, hanem egyetemen tanulták a szakmát, és első műalkotásuk nem életük legszényenletesebb tettének megörökítése volt.

Kovács Margit művei között nem szerepel olyan, mint például:

- amikor először hazudtam apámnak

- amikor megettem a padtársam uzsonnáját

- amikor először loptam a vak koldustól

Nem csak azért nem keletkeztek ilyen művek, mert ő ilyen dolgokat nem csinált, hanem azért is, mert ő nem akart magának emlékművet állítani ilyen direkt eszközökkel. Életműve az, amely ezt a célt szolgálja.

Attila pedig elkészítette kerámia-butykosát, rajta az időintervallum, amelyen belül tevékenykedett. Bárki megveheti, osztozhat az alkotó szellemiségében (megjegyzem a zsákmányon nem, az csendesen figyel valahol, és várja a gazdit).

Ekkora médiafigyelem mellett biztosan lesz rá vevő bőven. Leginkább azok a banki dolgozók és ügyfelek fogják előszeretettel vásárolni ezt a portékát, akik részesei, elszenvedői voltak ennek a bűncselekmény-sorozatnak. A rájuk szegezett pisztoly látványa biztosan jobban beleégett az emlékezetükbe, mint ahogyan kiégették az első Viszkis kerámiát. A megfélemlített, megalázott áldozatokra most nem gondol senki. Azt sem tudjuk, hogy a TV2 morális okokból nem részese ennek a média-ámokfutásnak, vagy csak nem tudtak a bűnözőnek eleget ajánlani. 

Gondolom, ha én most elkezdenék gyöngyöt fűzni, az a kutyát nem érdekelné, hacsak előtte meg nem erőszakoltam volna nyolc iskolás lányt. Akkor mondhatnák, milyen szépen fűzi be a gyöngyöt ez a szimpatikus, jó útra tért fiatalember.

Pedig a lányokat is így fűztem be. De ez már nem téma. Leültem, megjavultam, ideje már egy kis pénz után nézni.

Szólj hozzá!

Címkék: viszkis rabló

A bejegyzés trackback címe:

https://budoszokni.blog.hu/api/trackback/id/tr984096196

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása